مورینیو مرد اصلی جام حذفی
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

خوزه مورینیو متخصص بازیهای جام حذفی است و آمارش هم این را نشان می دهند . مربی پرتغالی در چهار کشور مختلف یعنی پرتغال انگلیس ایتالیا و اسپانیا جام حذفی را برده و هفت بار در ده حضورش در جام حذفی به فینال یا نیمه نهایی رسیده است . امشب حالا مقابل سلتا می خواهد به روندش ادامه دهد .

با پورتو در فصل 2003-2002 که فصل اول کاملش در یک تیم بود در فینال تیم لیرا را شکست داد . یک سال بعدش به فینال رسید اما به بنفیکا باخت .

در سال اولش در چلسی ٰ‌مورینیو در جام حذفی انگلیس اوت شد اما به قهرمانی لیگ انگلیس رسید . در سال دومش در لندن تا نیمه نهایی پیش رفت . در فصل 07-2006 آقای خاص بالاخره در فینال مقابل یونایتد به قهرمانی جام حذفی رسید که دروگبا گلزنی کرد . یک سال بعد چلسی به نایب قهرمانی لیگ انگلیس رسید . سال بعدش همان سالی بود که با آبراموویچ اختلاف پیدا کرد .

مورینیو در سال اولش در اینتر تا نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا رفت . یک سال بعدش توانست که با غلبه بر رم قهرمان این تورنمنت شود .

او در سال 2010 به رئال آمد که در سال اولش پس از 17 سال رئال را به قهرمانی کوپادل ری رساند . اما مورینیو پارسال در مرحله یک چهارم توسط بارسلونا حذف شد .

پنج فینال دو نیمه نهایی و یک بار در یک چهارم نهایی و یک بار یک هشتم نهایی  حاصل کار مورینیو جام حذفی چهار کشور مختلف بوده است .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 23 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo